Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Den Gamle - 18 augusti 2008 21:34

Varför fixar inte hästen sina gaddar? Han ser ju ut som Ronaldinho...

Av Den Gamle - 18 augusti 2008 19:19

Jag har rätt och slätt provat att skriva så gott jag kan. Några gånger är jag så påhittig att jag skriver bättre än jag kan.


När jag blivit rik, har fått en egen fet bil och har råd att dricka öl till frukost - då tänker jag sluta blogga och rätt och slätt vara motbjudande.

Av Den Gamle - 18 augusti 2008 13:56

Sanna Kallur på startlinjen, så fokuserad och det lyser självförtroende i ögonen. Nu ska ni få åka...


VA FAN händer? Hon kommer inte ens över första häcken?  Det skall inte kunna ske, har hon nån känning som gör att hon inte fick upp benet ordentligt??


Ett boktips Sanna, läs Wili Railos "Bäst när det gäller".


Bara 4 år kvar till nästa OS!


RIDÅ!!!

Av Den Gamle - 18 augusti 2008 09:20

 ...obildad med utbildning


 Då är man huxflux inne på sin 3:e arbetsvecka efter semestern. Hur gick det till? Till råga på allt är det flesta arbetskollegor tillbaka och det skall pratats semester hit än dit.

-Vad gjorde ni på semestern, då? Jaha, vad kul. Näe vi var mest hemma, näe vi är inte suspekta. Man anses vara lite suspekt om man inte åker iväg på sin ledighet. Helst av allt skall man åka till Thailand. Kanarieöarna är blaha blaha.

Skolstart för många barn idag. Jag minns när jag började i skolan, det var en kombination av pirr i magen av nervositet och en nyfikenhet på vad är en skola?

Det värsta med min skolgång var att jag blev tvingad att äta Pölsa och leverbiff. Min mor skickade alltid med en lapp till bespisningen att jag inte kunde äta det utan av få kväljningskänslor....på den tiden fanns inget alternativ än möjligen att äta knäckemackor. Thoose were the days, my friend

Ovido - Quiz & Flashcards